.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در ساری اتفاق افتاد؛
تلافی کسب نمره پایین با گاز فلفل !
شمال نیوز:اورژانس مازندران پیش از ظهر روز گذشته پس از انتشار گاز فلفل در مدرسه راهنمایی و مصدوم شدن سه نفر در این مدرسه به ماموریت فراخوانده شد.دانش‌آموز کلاس به دلیل دریافت نمره نامناسب، اقدام به ...

رئیس اورژانس مازندران از انجام ماموریت برای مداوا دو دانش‌آموز و یک معلم که در اثر انتشار گاز فلفل مصدوم شدند خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، فرزاد بزرگی امروز با تایید خبر انتشار گاز فلفل در یک مدرسه راهنمایی شهرستان ساری اظهار داشت: اورژانس مازندران پیش از ظهر روز گذشته  پس از انتشار گاز فلفل در مدرسه راهنمایی و مصدوم شدن سه نفر در این مدرسه به ماموریت فراخوانده شد.

رئیس اورژانس مازندران ادامه داد: با حضور اورژانس،اقدامات سرپایی در مدرسه برای مداوا حادثه‌دیدگان که در اثر انتشار گاز دچار مسمومیت شدید شدند انجام شد.

وی ادامه داد: معلم کلاس به دلیل داشتن سابقه آسم دچار مصدومیت شدید شد که با اقدامات به موقع درمانی در محل مورد مداوا قرار گرفت.

بنا به اظهارات شاهدان عینی، دانش‌آموز کلاس به دلیل دریافت نمره نامناسب، اقدام به انتشار گاز فلفل در کلاس درس می‌کند.

بلافاصله پس از انتشار گاز دانش‌آموزان از کلاس خارج می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مهر 1392
صدهزار بار نامعلمین کتک کاری و جسم نازنین دانش اموزان را مصدوم نمودند... یک بار هم آغ معلم نامعلم این بلا سرش بیاد
پیراسته فر 24 مهر 1392
این هم یک نمونه از ازدانش آموزان نخبه!
من تعجب میکنم این شخصی که نوشنه 100هزاربار! احتمالا این شخص معنی ومفهوم یکصدهزاررا نمیداند وگرنه چنین حرف ناسنجیده نمیزد و "شمال نیوز "که بنارا بر"آزادی "گذاشته وهرکس هرجسارتی برفرهنگیان کرد وتوهین وافترایی، بدون کم وکسر منتشرمیکند.
اگرمعلمی ناچارمیشود علیرغم میل باطنی دست به تنبیه کند برای تربیت دانش آموز است ولی این دانش آموز گستاخی که به معلمش چنین آزاری می رساند ،قابل دفاع است!؟
یک فرهنگی گیلانی
نا شناس 24 مهر 1392
بااین دانش اموزان قدر شناس منتظر اینده ای روشن هستیم
مهدی 24 مهر 1392
روزی عزیزی می گفت معلمی کار آسانی است در یکی از اردوهای دانش آموزی تصمیم گرفتم که در کار نظم بچه ها دخالتی نکنم بچه آنچنان بلایی بر سر آن مسئول که دارای شغلی غیر از معلمی بود آوردند بعد به او گفتم معلمی کار آسانی بود.
اميردروديان 24 مهر 1392
مطنئنم نفر اول كه نظر گذاشته تو طويله بزرگ شده.از اين سري كارها در مازندران زياد ديده ميشود.به هرحال آينده ي اين دانش آموز نيروي كار فعلي مازندران است كه باعث عقب ماندگي و محروميت منطقه شده.
دانش آموز دهه قبل ساری 24 مهر 1392
ما معلمانی داشتیم با شخصیت و انسانیت بسیار وقتی آنها را در کوچه و خیابان می دیدیم افتخارمان این بود که به معلم خود سلام کنیم .

حالا چه شده که معلمان به دنبال کسب در آمد از شاگرد خود هستند و در این فکرند که چه طور می توانند کلاس را تعطیل کنند و یا مدرسه را بپیچانند.....

حق این معلم های امروزی یقینا" بیش از این نیست
نا شناس 25 مهر 1392
مدیر سایت وززین شمال نیوز!!!!! اومدیم یکی حماقت کرد و از قشر زحمت کش و آینده ساز فرهنگی چیزی نوشت شما که ادعای فرهنگ سازی می کنید چرا حاضر به انتشار این اخبار می شوید؟؟؟؟حتما می خواهید ادای آزادی خواهان را دربیاورید!!!؟؟؟ برای شما و سایتتان بسیار بسیار متاسفم و اگر یک بار دیگر شاهد این چنین بی حرمتی باشم از همه ی خوانندگان فهیم می خواهم سایت شما را تحریم کنند.منتظر درج پیام عذرخواهی شما هستیم.
محسن 25 مهر 1392
این همه معلیمین دانش اموزان را زده اند ناقص کرده اند حالا یکبار یک دانش اموزی بعد از گذشت چندین سال همچین کاری کرده نباید به این دانش اموز سخت گرفت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.